Φορτώνονται τα περιεχόμενα του καλαθιού...
Δείτε το Καλάθι Ολοκλήρωση
Σύνολο καλαθιού:
συχνες ερωτησεις

Πώς θα βρώ το μεγεθός μου?

Αφού επιλέξετε σχέδιο, στυλ και χρώμα για το μπλουζάκι σας, υπάρχουν 2 τρόποι για να βρείτε τις διαστάσεις του και να επιλέξετε το μέγεθος που σας κάνει:

α) Στη σελίδα αγοράς του προϊόντος, στο τέλος του slider με τα προτεινόμενα χρώματα θα βρείτε την εικόνα με τις διαστάσεις του προϊόντος.

β) Επιλέξτε απο το βασικό μενού τη σελίδα  “Τα Μεγέθη μας” και βρείτε τις διαστάσεις για το προϊον που σας ενδιαφέρει.

Όλα τα μπλουζάκια έχουν μετρηθεί από μασχάλη σε μασχάλη, στο ύψος του στήθους (πλάτος), και από τη βάση τους έως το ανώτερο σημείο του ώμου (μήκος).

Για να σιγουρευτείτε για το μέγεθός σας συγκρίνετε μια δική σας μπλούζα με τις διαστάσεις των πινάκων.

Πλένονται τα T-Shirts?

Όλα τα t-shirt πλένονται στους 40°C. Εμείς προτείνουμε ως ιδανική περίπτωση να τα πλένετε «το μέσα έξω» για ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Σιδερώνονται τα T-Shirts?

Θα λέγαμε να το αποφύγετε. Καλύτερα να τα σιδερώνετε από την ανάποδη μεριά με προσοχή.

Τρόποι Πληρωμής

  • Με αντικαταβολή (για παράδοση εντός Ελλάδας). Τα είδη, που έχετε παραγγείλει, σας παραδίδονται εντός Ελλάδος μέσω της ACS και πληρώνετε με την παραλαβή. Η παράδοση με αντικαταβολή επιβαρύνεται με ένα μικρό κόστος (δείτε παρακάτω  “κόστος αποστολής;”).
  • Με κατάθεση στον αριθμό λογαριασμού της εταιρείας μας: EUROBANK ΤΡΑΠΕΖΑ
    IBAN: GR3102600720000780101114419
    ΤΡΙΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ και αποστολή του αποδεικτικού της καταθέσεως στο e-mail: dafkont@otenet.gr
  • Με κατάθεση στον αριθμό λογαριασμού της εταιρείας μας:
  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.
    IBAN GR7601101530000015379068628
    ΤΡΙΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ και αποστολή του αποδεικτικού της καταθέσεως στο e-mail: dafkont@otenet.gr

Αποστολές - Παραλαβές

  • Μετά την αγορά σας τα προϊόντα, θα σας αποσταλούν στη διεύθυνση που θα δηλώσετε τη στιγμή της αγοράς .
    Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν μέσα σε 2-4 εργάσιμες ημέρες ΕΦΟΣΟΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ.
    Στην περίπτωση που δεν ειναι διαθέσιμα θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζι σας για να σας ενημερώσουμε για τον ακριβή χρόνο παράδοση τους.

    Για κατοίκους εξωτερικού, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για το χρόνο και το κόστος παράδοσης της παραγγελίας σας.

Κόστος Αποστολής

    • Για αποστολές ΕΝΤΟΣ Αττικής και προεξόφληση με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας το κόστος ανέρχεται στο ποσό των €4
    • Για αποστολές ΕΚΤΟΣ Αττικής και προεξόφληση με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας το κόστος ανέρχεται στο ποσό των €5
    • Για αποστολές ΕΝΤΟΣ Ελλάδας (ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ)  και εξόφληση με αντικαταβολή το κόστος ανέρχεται στο ποσό των €6,00
    • Για αποστολές ΕΝΤΟΣ Ελλάδας (ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ) και εξόφληση με αντικαταβολή το κόστος ανέρχεται στο ποσό των €7,00
    • Για αγορές άνω των 70,00€ τα έξοδα αποστολής  είναι δωρεάν.
    • Σε κάθε περίπτωση το συνολικό κόστος αποστολής θα υπολογίζεται κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας και πριν την έξοδο σας από το κατάστημα.
    • *Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν τον Φ.Π.Α

Αλλαγές - Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα,, εντός προθεσμίας 5 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα με αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος στη διεύθυνση Ακάμαντος 6 Αθήνα Θησείο TK. 11851 με χρέωση του πελάτη.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων  προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Σε περίπτωση πάντως που αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρία.

Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

1. Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο: Υπάρχει η περίπτωση να έχει εξαντληθεί και να μην έχει ενημερωθεί η διαθεσιμότητά του. Σε αυτή τη περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή και την ακύρωση της παραγγελίας χωρίς καμία επιβάρυνση για σας.

2. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που μπορεί να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Aκύρωση παραγγελίας

H ακύρωση της παραγγελίας είναι αποδεκτή εφόσον δεν έχουν ήδη αποσταλεί τα προιόντα που παραγγείλατε.

Σε περίπτωση που τα προιόντα έχουν ήδη αποσταλεί, θα πρέπει ο πελάτης να χρεωθεί τα μεταφορικά έξοδα.